Audi logosunu değiştiriyor: Çin’deki modellerde kullanılmayacak

Haber Merkezi

Alman otomobil üreticisi Audi’nin, Çin pazarı için Çin’de geliştirdiği yeni elektrikli otomobil serisinin markanın dört halkalı logosunu taşımayacağı iddia edildi.

Şirket kaynakları, Volkswagen’in sahibi olduğu markanın bu kararının arkasında, ‘imaj değerlendirmesi’nin olduğunu söylüyor.

YENİ BİR SAYFA AÇACAK

iddialara göre Alman üretici, Çin’de logosunu değiştirerek yepyeni bir sayfa açmanın planlarını yapıyor.

Audi’nin bu kararının, Çin’de SAIC ile birlikte geliştirilen otomotiv mimarisinin kullanımı ve yerel tedarikçiler ile teknolojilere artan bağımlılığı yansıttığı da belirtiliyor.

Şirket içerisinde ‘mor’ kod adı ile anılan bu plan kapsamında, Audi’nin Çin’deki otomobillerinin yeni bir logo mu yoksa sadece markanın adını mı taşıyacağı konusu henüz belirsizliğini koruyor.

Yeni seriye yönelik bir konsept otomobilin Kasım ayında tanıtılacağı ve Audi’nin bu serinin ‘marka hikayesini’ de açıklaması bekleniyor.

2030 yılına kadar dokuz modelin planlandığını kaydede kaynaklar, logo değişse bile otomobillerin ‘Audi’ olarak kalacağını vurguluyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
avcılar escort
beylikdüzü escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
beylikdüzü escort
taksim escort
bakırköy escort
beylikdüzü escort
Ümraniye Escort
Ataşehir Escort
Maltepe Escort
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxx